Our Fantastic World
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Our Fantastic World

Donde tus deseos se hacen realidad o no, el caso es que lo intentaremos.
 
ÍndexÍndex  PortalPortal  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 UNA QUEDADA SEMI-CULTURAL (NO US ESPANTEU...)

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
DjSirG
Alabado seas forero!
Alabado seas forero!
DjSirG


Nombre de missatges : 127
Data d'inscripció : 12/06/2008
Edad : 37

UNA QUEDADA SEMI-CULTURAL (NO US ESPANTEU...) Empty
MissatgeAssumpte: UNA QUEDADA SEMI-CULTURAL (NO US ESPANTEU...)   UNA QUEDADA SEMI-CULTURAL (NO US ESPANTEU...) Icon_minitimeDj Set 25, 2008 1:06 am

Be, com ja hem parlat entre el Sergi Soler, el Marc i jo, proposo una sortida (Castellano: Propongo salir...) a un bell paratge al que no hi vaig desde l'infància: a Catalunya en miniatura. (... pa ir a Cataluña en miniatura joer.)

He parlat amb ma mare i m'ha comentat que no hi haurà problema en que agafi jo el cotxe (Mi madre me deja el coche...) sempre i quan no es dongui la casualitat de que l'hagi d'agafar ella. (... si no le hace falta a ella.)

El dia per a tal event, podent ser canviat per a una major participació, crec ideal que sigui el dissabte 11 d'octubre (Iremos el 11 de octubre si nos va bien a tóos...) ja que en diumenge hi va més gent i no es disfruta tant.

Aprofitant que al lloc hi tenim unes taules de Picnic prou grans, podem portar entrepans i refrescs (Nos llevamos bocatas pa comer ahí.) i dinar allà, per aprofitar més el dia.

L'horari del parc és de 10 del matí fins a les 19 hores, i el preu per a un adult és de 10€ i de 7,5€ per als infants i séniors. (Horario de 10 a 19 y precio 10€.)

Bé, us demanaría que contestéssiu què us sembla i si us va bé ja quedarem en l'hora i tot (Contestad por si os va bien y quedamos en una hora concreta).

Bona nit.
Tornar a dalt Ir abajo
Igres_86
Dits cremats!
Dits cremats!
Igres_86


Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 11/06/2008
Edad : 37
Ubicació : Hospitalet de Llobregat

UNA QUEDADA SEMI-CULTURAL (NO US ESPANTEU...) Empty
MissatgeAssumpte: Re: UNA QUEDADA SEMI-CULTURAL (NO US ESPANTEU...)   UNA QUEDADA SEMI-CULTURAL (NO US ESPANTEU...) Icon_minitimeDv Set 26, 2008 6:52 pm

Jo mi apuntaria pero o e preguntat i no podria anar dissabte pq curro, si pogues ser diumenge



lol!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/igres_86
DjSirG
Alabado seas forero!
Alabado seas forero!
DjSirG


Nombre de missatges : 127
Data d'inscripció : 12/06/2008
Edad : 37

UNA QUEDADA SEMI-CULTURAL (NO US ESPANTEU...) Empty
MissatgeAssumpte: Re: UNA QUEDADA SEMI-CULTURAL (NO US ESPANTEU...)   UNA QUEDADA SEMI-CULTURAL (NO US ESPANTEU...) Icon_minitimeDs Set 27, 2008 2:36 pm

Igres_86 escrigué:
Jo mi apuntaria pero o e preguntat i no podria anar dissabte pq curro, si pogues ser diumenge



lol!

A veure, jo puc intentar que em deixin el cotxe diumenge en lloc de dissabte, però s'haurà de veure. El que hem d'intentar, de moment, és que tothom llegeixi aquest post i després ja discutirem dia i hora...
Tornar a dalt Ir abajo
areverte
Alabado seas forero!
Alabado seas forero!
areverte


Nombre de missatges : 116
Data d'inscripció : 12/06/2008
Edad : 36
Ubicació : Barcelona, Sants

UNA QUEDADA SEMI-CULTURAL (NO US ESPANTEU...) Empty
MissatgeAssumpte: Re: UNA QUEDADA SEMI-CULTURAL (NO US ESPANTEU...)   UNA QUEDADA SEMI-CULTURAL (NO US ESPANTEU...) Icon_minitimeDg Set 28, 2008 3:07 pm

jo l'he llegit!!! Pero es k em sembla k no puk anar.......

De moment kedeu vatros i ja us dire si puk o no

besusssssssssssss
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/a_reverte
MarcS
Admin
Admin
MarcS


Nombre de missatges : 76
Data d'inscripció : 11/06/2008
Edad : 38
Ubicació : Barcelona

UNA QUEDADA SEMI-CULTURAL (NO US ESPANTEU...) Empty
MissatgeAssumpte: Re: UNA QUEDADA SEMI-CULTURAL (NO US ESPANTEU...)   UNA QUEDADA SEMI-CULTURAL (NO US ESPANTEU...) Icon_minitimeDl Set 29, 2008 7:04 pm

UNA QUEDADA SEMI-CULTURAL (NO US ESPANTEU...) Godzilla199820061201031mt7

Nos sentiremos como Godzilla!!! Que guay! Yo mi apuntu!!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://markserrano.blogspot.com/
DjSirG
Alabado seas forero!
Alabado seas forero!
DjSirG


Nombre de missatges : 127
Data d'inscripció : 12/06/2008
Edad : 37

UNA QUEDADA SEMI-CULTURAL (NO US ESPANTEU...) Empty
MissatgeAssumpte: Re: UNA QUEDADA SEMI-CULTURAL (NO US ESPANTEU...)   UNA QUEDADA SEMI-CULTURAL (NO US ESPANTEU...) Icon_minitimeDl Set 29, 2008 7:06 pm

XDXDXDXDDDDDDDD!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
DjSirG
Alabado seas forero!
Alabado seas forero!
DjSirG


Nombre de missatges : 127
Data d'inscripció : 12/06/2008
Edad : 37

UNA QUEDADA SEMI-CULTURAL (NO US ESPANTEU...) Empty
MissatgeAssumpte: ATENCIÓN!!!!!! QUEDADA RETRASADA!!!   UNA QUEDADA SEMI-CULTURAL (NO US ESPANTEU...) Icon_minitimeDv Oct 03, 2008 6:25 pm

Problema: Ma mare s'emporta el cotxe el cap de setmana al poble i per tant va a ser que aquest finde no pot ser.


Llavors el següent dia que jo tinc disponible és el cap de setmana del 25 d'octubre.

Haviam, aneu confirmant...

I si el finde voleu fer algu dieu.
Tornar a dalt Ir abajo
DjSirG
Alabado seas forero!
Alabado seas forero!
DjSirG


Nombre de missatges : 127
Data d'inscripció : 12/06/2008
Edad : 37

UNA QUEDADA SEMI-CULTURAL (NO US ESPANTEU...) Empty
MissatgeAssumpte: Re: UNA QUEDADA SEMI-CULTURAL (NO US ESPANTEU...)   UNA QUEDADA SEMI-CULTURAL (NO US ESPANTEU...) Icon_minitimeDl Oct 13, 2008 8:06 pm

Hola ! ! !



Ja tenim dia per al viatge al país en miniatura:



El dissabte 18 al mati, allà a les 10 al Santme.



Espero confirmació. Wink



Dew!



PD: Si em deixo algú, (ho sento...) envieuli el mail...
Tornar a dalt Ir abajo
Igres_86
Dits cremats!
Dits cremats!
Igres_86


Nombre de missatges : 70
Data d'inscripció : 11/06/2008
Edad : 37
Ubicació : Hospitalet de Llobregat

UNA QUEDADA SEMI-CULTURAL (NO US ESPANTEU...) Empty
MissatgeAssumpte: Re: UNA QUEDADA SEMI-CULTURAL (NO US ESPANTEU...)   UNA QUEDADA SEMI-CULTURAL (NO US ESPANTEU...) Icon_minitimeDt Oct 14, 2008 2:01 pm

Jo no podria pq els dissabtes curro
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/igres_86
Contenido patrocinado





UNA QUEDADA SEMI-CULTURAL (NO US ESPANTEU...) Empty
MissatgeAssumpte: Re: UNA QUEDADA SEMI-CULTURAL (NO US ESPANTEU...)   UNA QUEDADA SEMI-CULTURAL (NO US ESPANTEU...) Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
UNA QUEDADA SEMI-CULTURAL (NO US ESPANTEU...)
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Quedada dimecres 10 set.

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Our Fantastic World :: Kedadas! :: Organitzar kedades-
Canviar a: